poniedziałek, 29 października 2012

Kinder party

Troublemaker kończy dzisiaj 3 latka. Zleciało jak z bicza strzelił... :)
Wydarzenie to wymaga oczywiście imprezki, a imprezka stylowej, dekoracyjnej otoczki. No to działamy:

"moze to, a moze to..." - decyzje, decyzje! :)

 tło wisi, stolik doczekał się obrusika, Troublemaker z wielkim przejęciem rozkłada talerzyki

dzieci do zabawy (tudzież siania spustoszenia) potrzebują przede wszystkim siebie, jednak coś na ząb też się przydaje :)

dodajemy jeszcze baloniki i kącik gotowy, zabieramy się za tort...

w tym roku torcik będzie muffinkowy :)

z "serduskami" :)

i misiowymi świeczkami! :)
/jeden miś stracił głowę, bo się okazało, że "pluby" dmuchania to wyjątkowo śmieszna zabawa/

już za chwilę zaczynamy! :)
Gabi: "a zaśpiewas mi sto lat tak na plube?" ;)

8 komentarzy:

  1. W takim razie STO LAT! dla rozkosznej Troublemaker :)

    ps.
    Wy to chyba macie jakąś mini-hurtownię bibuły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy! :)
      p.s. z tą bibułą to była śmieszna akcja, bo zamiast 12, kupiłam kiedyś w sklepie internetowym 120 :), więc muszę teraz spożytkować! :)

      Usuń
  2. Najlepsze życzenia dla małej jubilatki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna imprezka! Nasze córy dzieli więc niecały rok, bo moja Mała obchodziła 4 urodziny dwa dni temu ;) Organizowaliśmy więc podobną imprezkę:) Nie obyło się bez nieprzewidzianych atrakcji:) Zajrzyj do mnie po szczegóły ;) ach!
    PS. A tak na próbę to: sto lat, sto lat, niech żyje........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać światło nie jest aż tak niezbędne, jakby się wydawało! :) 100 lat dla 4-latki! I dzięki za "sto lat" :)

      Usuń
  4. Czarująco i inspirująco, a muffinki wyglądają przepysznie! Ja na przyjęcie dla swojego dziecka zrobiłam serwetkowe pompony, kolorowe i rozłożyste. www.familyliving.pl/serwetkowe-pompony - może Tobie też się spodobają?;-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń