środa, 22 sierpnia 2012

Spinaczowe Pary Młode

Pary Młode ze spinaczy urzekły mnie swoim wyglądem (i zastosowaniem) już dawno temu. 
Pomysł ich wykonania musiał dojrzeć i nabrać mocy, z racji tego, że należę do osób, które gdy mają do wyboru "precyzję" lub "jakoś to będzie" - wybierają to drugie i jakoś to jest :)
A takie spinaczowe malowanki wymagają trochę koncentracji (na szczęście takiej ilości, którą jestem w stanie raz na jakiś czas przeżyć).
No więc, Troublemaker smacznie sobie śpi, a ja nakładam farby:

skupienie niby pełne, a za chwilę łapska i tak całe kolorowe, a dokładnie czarno-białe 

proces malowania odbywa się taśmowo
(Panie Młode jeszcze łyse, ale już i tak piękne...)

 kordonkowe welony wieńczą dzieła

zastosowanie: ogólnie pojęty marketing ślubny :)

zbliżenie na spinacze w miłosnych uściskach

Spinaczowe Pary Młode, wędrują wraz ze zdjęciami, albumami i innymi składowymi pakietów ślubnych do Nowożeńców
(nie zrobiłam ich dlatego, że podpadłam mężowi, ale przy następnym projekcie będzie mi on potrzebny do kilku rzeczy, więc będą robić za spinacze przetargowe)



2 komentarze: