wtorek, 18 grudnia 2012

Świąteczny dzwonek z puszki

Kolejna fajna rzecz, jaką można wykonać z puszki - to dzwonek. Generalnie, jak pewnie większość rodziców, nie jestem fanem rzeczy wydających dźwięki, zwłaszcza jeśli te dźwięki generuje trzyletni Troublemaker, no ale idą Święta, a wraz z nimi tolerancja, cierpliwość... ;) 
Do rzeczy:

do wykonania dzwonków z puszek użyłam: puszek, kolorowej karbowanej bibuły...

...oraz kolorowego filcu

metodą podobną jak przy świeczniku (poprzedni post) zrobiłam dziurkę, przez którą przeciągnęłam sznurek, na którym zawisło "serce" dzwonka

ozdabiamy: pierwszą warstwę stanowi klej...

...na który nałożyłam poskręcaną w sznurek bibułę

jeden dzwoneczek będzie biały, drugi czerwony :)

z filcu oraz guzików i koralików przygotowałam ozdobne motywy świąteczne...

choinki z guziczkami i bałwanki, które przykleiłam niechcący (i z drobną pomocą Troublemakera) do stołu, ale zaraz potem do dzwonków :)

biały dzwonek z bałwankami w końcowym efekcie prezentuje się tak!

a czerwony z choinkami tak! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz