wtorek, 26 lutego 2013

Bluza z rysunkiem Troublemakera

Dziś przedstawiam bluzę z motywem wyszytym na podstawie rysunku wykonanego przez Gabi. Generalnie bardzo podoba mi się "nurt" uwieczniania "dzieł" potomstwa w różnych miejscach, np. na ciuchach. Do rzeczy: 

odnalazłam ostatnio przy porządkach /i przeprowadzkach ;) /  rysunek wykonany przez 2 letnią Gabi, przedstawiający Misia z guzikami - fajny nie?

pomyślałam, że uwiecznię go na mojej polarowej bluzie: zaczęłam go cichaczem przerysowywać, ale Troublemaker mnie przechytrzył...

...i wziął sprawy w swoje ręce :)

następnie spędziłam miły wieczór z igłą i kordonkiem

i w efekcie mam taką oto bluzę z Miśkiem :)

6 komentarzy:

  1. No i proszę jaka oryginalna i wyjątkowa bluza powstała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a co ten cudzyslow robi przy slowie dzielo:)????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) wystarczy popatrzeć na dzieło i wiadomo co robi :)

      Usuń
  3. coś pięknego! i świetny pomysł - już mi się marzy bluzeczka z Jankowym pojazdem albo portretem mamy - ale może warto poczekać kilka lat i frajda będzie jeszcze większa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! ja bym nie czekała, za kilka lat można zrobić kolejną... :) pozdrawiam!

      Usuń