czwartek, 26 lipca 2012

Wieszak na rezerwowa srajtaśmę

Ile razy w życiu, odwiedzając kogoś i korzystając z czyjejś toalety, Twój wzrok napotkał na taki widok, po czym gorączkowo zacząłeś rozglądać się dookoła?:

Rozwiązanie jest bardzo proste: ta da!!!

Ok, koniec reklamowego tonu :)
Sedno sprawy ma się tak, że nasi goście już nie muszą obawiać się toaletowych stresów, gdyż w naszej łazience zagościł wieszak na rezerwową srajtaśmę:

Wiem, że można kupić różne stojaki-gotowce w sklepach, ale nasza łazienko-toaleta jest w wersji super mini, więc wieszak sprawdza się dużo lepiej.
Właściwie to sprawdza się doskonale, co potwierdza nawet Gabi:
/Produkt posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Troublemakera/

5 komentarzy:

  1. MAtko jak można wstawić do internetu takie zdjęcie, czy Wam sie juz zupelnie w d...ch poprzewracało. Kochasz swoje dziecko? usuń to zdjecie zanim ktos nie powołany zrobi komus krzywde. Karmienie pedofili takimi fotkami napewno im nie pomaga. Włos się na głowie jeży. Już nie wspomne o rozpowszechnianiu dziecięcej pornografii .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, po pierwsze: tak, kocham swoje dziecko i wg mnie zdjęcie to niczym nie różni się od zdjęć innych dzieciaczków np. z plażowania, kąpieli, itp sytuacji. W tym wieku nagość jest czymś naturalnym, a jeśli ktoś ma z tym problem to powinien się leczyć.

      Usuń
  2. "Sedno sprawy ma się tak, że nasi goście już nie muszą obawiać się toaletowych stresów, gdyż w naszej łazience zagościł wieszak na rezerwową srajtaśmę" - absolutnie cudowne :D :D :D
    Cieszę się, że tu trafiłam! :) Mamy podobne poczucie humoru :)
    A ta dziwna pani, która wyraziła swoje zdanie powyżej... a z resztą, nie ma co wdawać się w dyskusje z takimi ludźmi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się cieszę, że tu trafiłaś, bo właśnie zagłębiam się w "absurdalia..." :)
      dzięki!

      Usuń
  3. dla mnie również to zdjęcie jest przesadą. wystarczy trochę wyobraźni kto może takim zdjęciem się zadowalać. Może mama swoje wstawi? Miałabym również na uwadze że istnieje coś takiego jak nadużycia seksualne wobec dzieci, myśle że córeczka nie byłaby dumna. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń